Hoe lang is de levertijd?
We hebben veel producten die direct uit voorraad leverbaar zijn en binnen 1 week bij je geleverd kunnen worden. Als een product niet op voorraad is, wordt bij het artikel aangegeven vanaf welke datum het weer leverbaar is.
Let op! *De levertijden zijn indicaties en kunnen afwijken. Voor leveringen naar België kan een extra week levertijd gelden.
De op de website vermelde levertijden zijn altijd verwachtingen die we zoveel mogelijk proberen na te komen. We houden hierbij rekening met verschillende factoren, maar het kan helaas voorkomen dat de levertijd afwijkt.
Wat zijn de bezorgkosten?
Vanaf €100 nemen wij de bezorgkosten voor onze rekening. Indien je dit bedrag niet bereikt, worden de specifieke bezorgkosten per artikel weergegeven in de checkout.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Onze vervoerder levert de meubels via een eenmans levering tot aan de eerste drempel, mits de locatie goed bereikbaar is. Dit betekent dat de bezorger met een karretje over een goed verhard pad bij de eerste deur moet kunnen komen, zonder obstakels. Indien mogelijk plaatsen zij het artikel verpakt in de gang.
Eetkamerstoelen worden echter zeer goed verpakt en via een normale pakketdienst verstuurd, terwijl grotere meubels geleverd worden via een eenmans levering.
Ben je woonachtig in een flatgebouw of appartementencomplex en is er een lift aanwezig die de producten goed kan vervoeren, dan levert de vervoerder de meubels tot in de gang. Als je op een verdieping zonder lift woont, wordt de levering beperkt tot de eerste deur.
Worden de meubelen gemonteerd?
De meubels worden niet gemonteerd geleverd, tenzij anders vermeld. Sommige meubels worden volledig gemonteerd geleverd, terwijl andere in de vorm van een bouwpakket worden aangeleverd. Het monteren van de meubels is echter heel eenvoudig en wordt vaak gedaan met behulp van duidelijke instructies en eenvoudig te gebruiken, meegeleverd gereedschap.
De klant is verantwoordelijk voor het uitpakken en plaatsen van de meubels op de gewenste locatie.
Wanneer en op welk tijdstip worden mijn meubels geleverd?
Onze vervoerder neemt telefonisch contact met je op om een afspraak voor levering te maken, zij spreken een dag en tijdsblok van maximaal 3 uur af. Indien de artikelen via een normale pakketdienst verstuurd worden ontvang je hiervoor een track & trace per mail.
Kan ik mijn meubels ook ophalen?
De meubels worden bij je thuis afgeleverd; ophalen is niet mogelijk.
Indien ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden, worden deze dan samen of apart geleverd?
We streven ernaar bestellingen zoveel mogelijk compleet te leveren, zowel om het milieu te ontlasten als om jou in één keer van je producten te voorzien.
Als de producten verschillende levertijden hebben en er enkele weken tussen zitten, kan er in overleg gekozen worden voor een splitlevering.
Het kan ook voorkomen dat de transporteur, wanneer hij in de buurt is, extra service biedt door een deel van de bestelling alvast te leveren. Voor het naleveren van meubels worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht en daarnaast nemen wij altijd ruim van te voren contact op om dit te bespreken.