Doorgaan naar inhoud

✓ Gratis verzending
✓ Achteraf betalen
✓ Altijd 2 jaar garantie
✓ 30 dagen bedenktijd

Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons mailen op info@demeubelhunter.nl of van dinsdag tot en met zaterdag tussen 11:00 en 17:00 telefonisch contact opnemen via 085 - 505 5197. Daarnaast kan je ons ook een bericht sturen via Instagram of Facebook.

Levering

Hoe lang is de levertijd?

We hebben veel producten die direct uit voorraad leverbaar zijn en binnen 1 week bij je geleverd kunnen worden. Als een product niet op voorraad is, wordt bij het artikel aangegeven vanaf welke datum het weer leverbaar is.

Let op! *De levertijden zijn indicaties en kunnen afwijken. Voor leveringen naar België kan een extra week levertijd gelden.

De op de website vermelde levertijden zijn altijd verwachtingen die we zoveel mogelijk proberen na te komen. We houden hierbij rekening met verschillende factoren, maar het kan helaas voorkomen dat de levertijd afwijkt.

Wat zijn de bezorgkosten?

Vanaf €100 nemen wij de bezorgkosten voor onze rekening. Indien je dit bedrag niet bereikt, worden de specifieke bezorgkosten per artikel weergegeven in de checkout.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Onze vervoerder levert de meubels via een eenmans levering tot aan de eerste drempel, mits de locatie goed bereikbaar is. Dit betekent dat de bezorger met een karretje over een goed verhard pad bij de eerste deur moet kunnen komen, zonder obstakels. Indien mogelijk plaatsen zij het artikel verpakt in de gang.

Eetkamerstoelen worden echter zeer goed verpakt en via een normale pakketdienst verstuurd, terwijl grotere meubels geleverd worden via een eenmans levering.

Ben je woonachtig in een flatgebouw of appartementencomplex en is er een lift aanwezig die de producten goed kan vervoeren, dan levert de vervoerder de meubels tot in de gang. Als je op een verdieping zonder lift woont, wordt de levering beperkt tot de eerste deur.

Worden de meubelen gemonteerd?

De meubels worden niet gemonteerd geleverd, tenzij anders vermeld. Sommige meubels worden volledig gemonteerd geleverd, terwijl andere in de vorm van een bouwpakket worden aangeleverd. Het monteren van de meubels is echter heel eenvoudig en wordt vaak gedaan met behulp van duidelijke instructies en eenvoudig te gebruiken, meegeleverd gereedschap.

De klant is verantwoordelijk voor het uitpakken en plaatsen van de meubels op de gewenste locatie.

Wanneer en op welk tijdstip worden mijn meubels geleverd?

Onze vervoerder neemt telefonisch contact met je op om een afspraak voor levering te maken, zij spreken een dag en tijdsblok van maximaal 3 uur af. Indien de artikelen via een normale pakketdienst verstuurd worden ontvang je hiervoor een track & trace per mail.

Kan ik mijn meubels ook ophalen?

De meubels worden bij je thuis afgeleverd; ophalen is niet mogelijk.

Indien ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden, worden deze dan samen of apart geleverd?

We streven ernaar bestellingen zoveel mogelijk compleet te leveren, zowel om het milieu te ontlasten als om jou in één keer van je producten te voorzien.

Als de producten verschillende levertijden hebben en er enkele weken tussen zitten, kan er in overleg gekozen worden voor een splitlevering.

Het kan ook voorkomen dat de transporteur, wanneer hij in de buurt is, extra service biedt door een deel van de bestelling alvast te leveren. Voor het naleveren van meubels worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht en daarnaast nemen wij altijd ruim van te voren contact op om dit te bespreken.

Betaling

Wanneer en hoe moet ik betalen?

Bij het plaatsen van de bestelling via de website kun je bij het afrekenen keuze maak uit vijf verschillende betaalmethodes. Waaronder ook achteraf betalen via Klarna. Het is dan mogelijk om de bestelling pas te betalen na aflevering.

Kan ik korting krijgen?

Buiten onze acties om is het niet mogelijk om een andere prijs voor de meubels te betalen dan vermeld op onze website.

Indien ik mijn bestelling retourneer, hoelang duurt het dan tot ik een terugbetaling ontvang?

Is je bestelling niet (helemaal) naar wens? Geen probleem. Zodra wij de artikelen weer hebben ontvangen storten wij het aankoop bedrag binnen 14 dagen terug.

Garantie en service

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Hiervoor mag je contact opnemen met de service afdeling. Zij zullen dan in overleg met je op zoek gaan naar de juiste oplossing.

Zij zijn te bereiken per mail; dit kunt u sturen naar: info@demeubelhunter.nl

Graag ontvangen zij de onderstaande gegevens:

  • Naam
  • Ordernummer
  • Foto van de schade/het probleem
  • Reden van contact

Heb je ergens anders een klacht over? Breng deze dan onder onze aandacht door te bellen met 085 - 505 5197 of mail naar info@demeubelhunter.nl

Wat als ik mijn meubel zelf ga exporteren?

Als je de meubels zelf exporteert, bijvoorbeeld naar een vakantiewoning in het buitenland, adviseren we je om de meubels vooraf te controleren. We kunnen geen garantie bieden voor schade of gebreken die na de export worden geconstateerd.

Ik wil mijn artikel(en) retourneren, hoe doe ik dat?

Geen probleem! Wij willen dat jij 100% tevreden bent. We willen je vragen om onze retourpagina te bezoeken welke je onderaan deze pagina kunt vinden.

Onderhoud

Zijn de meubels behandeld?

Onze houten meubels zijn vooraf gelakt en hoeven dus niet meer behandeld te worden. Mocht er na enige tijd gebruikssporen optreden, dan is het mogelijk om de meubels op te schuren en opnieuw te lakken. Als je hier meer advies over wilt, kun je altijd contact met ons opnemen.

Onze eetkamerstoelen zijn onbehandeld; je kunt ze behandelen met een vochtafstotende impregneerspray voor extra bescherming.

De viltjes onder mijn eetkamerstoelen verslijten snel, is hier een oplossing voor?

Dit komt voornamelijk voor bij stoelen met een puntpoot. Voor deze stoelen kun je gemakkelijk vloerglijders online bestellen. Op dit moment bieden wij deze zelf nog niet aan.

Overige vragen

Is maatwerk mogelijk?

Helaas is er bij ons geen mogelijkheid tot het leveren van maatwerk.

Mijn vraag is niet beantwoord?
Gratis verzending

Vanaf €100

Snelle levering

Binnen 2-5 werkdagen in huis

Achteraf betalen

Met Klarna

Gratis retourneren

Binnen 14 dagen